Klachten

U mag ervan uitgaan dat elke therapeut z’n vak zo goed mogelijk uitoefent. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop uw therapeut met u omgaat, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van ons werk.

Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw therapeut. Als u zich daar zekerder bij voelt, kunt u een bekende uit uw familie- of vriendenkring vragen hierbij aanwezig te zijn.

Levert een bemiddeling niet het gewenste resultaat op of ziet u op tegen de confrontatie met uw therapeut, dan kunt u ook terecht bij de Nederlandse Patienten Consumenten Federatie 

Maak vandaag nog een afspraak

In verband met het coronavirus is de praktijk tijdelijk gesloten. Via telefoon- en videoconsulten kan er wel behandeling plaatsvinden.

 

Heeft u lichamelijke klachten en heeft u behoefte aan advies en oefeningen voor thuis? Dan zijn telefonische en videoconsulten een goed alternatief.

Deze consulten worden door de zorgverzekeraars vergoed vanuit de aanvullende verzekering.

Dit geldt voor nieuwe aanmeldingen en voor mensen die al onder behandeling zijn.

 

Bel nu 010-7891600 of mail admin@denieuwedam.nl om een afspraak te maken. Ook als u vragen heeft.